onsdag, september 27, 2006

skolan

Skolan, usch. Har avklarat ett prov i hjärna, nerver. Och en historia lektion, med vikarie. Hon var ball, mitt nya alias hos henne, Håkan fan :D
Provet, ja, PC, man kan inte säga mer, men det va väl helt OK, faktiskt. Det är nu tänkt att vi ska jobba med eng/sv, men detta räknas väl? :P XD Önskar jag hade bilder på klassen. men, suck det är ju en PC :D haha. funderar på om jag ska titta på best of blocket. Hade även hoppats på att macc var inne, min nya internet vän :D hoho, jag undrar just om våran lärare bryr sig om vad vi gör. Antagligen inte :p

hjälp, vill verkligen vara med F snart, han ska på lan i helgen, men vi kanske hinner en stund på fredag. Vill åka till Rikard i Kungsbacka också, men suck, han är inte hemma då. Han ska på laserdome med magnus. Åh, det är dags för stan snart, och presenter.


- Ta mig till kärlek . Ta mig till fredric.

Inga kommentarer: