måndag, januari 01, 2007

Gott Nytt År, älsk <3

Var på någon slags fest. Ca 1 timme hemifrån hos Olle & Kirsten. Det var flest "gamlingar", de flesta av dem verkade vara ganska konservativa, vilket gjorde mamma lite smått upprörd. Lagom tråkigt att vara där, massa mat iaf. Mellandagarna tillbringade jag mycket i mitt rum med Johanna, haha nej, men flera nätter. Har bla sett Walk the line, något att rekomendera och Så som i Himelen. Har hört lite av Magnus, inte så mycket snö några minusgrader och han kommer hem den 4:e. Jag vill vara med honom, men det är bra att längta säger de.
Pappa har ÄNTLIGEN fixat min telefon. Ringde Johanna, stackaren hade svimmat i natt.

Såg fyverkerierna med Daniela, åkte ner med spårvagnen, träffade hennes familj. Smsade Rikard, han skulle vara där. Vi gick innan alla skulle knö sig. Åkte i en timme. Nu har jag alla kent skivor och jag saknar folk. Men, snart är det Rörö.


Inga kommentarer: