söndag, augusti 31, 2008

Tillbaka igen.

Fredag 290808 bestod av att iaf på eftermiddag kvällen göra pannkakor (tanken var att Alva skulle steka, men hon klagade på stekpannans lutande kanter, så Johanna fick pröva sin lycka) med mina sötisar. Vi provade att äta dessa tillsammans med olika sorters tillbehör, men kom fram till att grädde blandat med Drottningsylt ändå var godast. Iaf min & Alvas åsikt.
Efter maten var det dags att dra fram alla pysselpåsar. Tanken var att vi skulle göra inspirationsgrejer för klubben. Det gick inte bra. Vi pysslade med våra kalendrar istället, där iaf Alva limmade fast en tjock tant. Eller ja, 35 var hon nog. Men hon såg ut som en tant. Vid 20 ringde jag mina föräldrar på min iPhone och de sa att jag skulle gå ut. Jag hängde med Alva & hennes pappa till Majvik, där de hämtade mig för att ta färjan till Rörö. Ute på min ö var det finfint som vanligt.
Natten bestod av att BaggyJeansPeter ringde mig och pratade om något jag inte minns. Tror att han sa att jag är söt.

För övrigt tänker jag börja skriva här lite då&då. När jag orkar liksom.

Inga kommentarer: