tisdag, oktober 13, 2009

Två stygn.


Igår opererade jag bort en tand, en missbildning, en odontom. Det är en minitand som det har gått snett för så den skulle bort. Jag valde bort lustgas och fick istället vanlig bedövning. Tur det så som tandläkaren tog i. När allt var klart och sytt så var jag helt snurrig i huvudet. Så jag fick vila.
Idag är min kind svullen. Det är absolut inte fint och det gör ont.
Så jag tror att jag ska lyda tandläkaren råd att äta tabletter allt som oftast.
Jag gick till stadsbiblioteket igår för att vara med på studiebesöket. Detta handlade om framtiden. Vi skulle sedan i grupper prata om våra framtidsvisioner om 50 år in i framtiden. Min grupp var minst sagt cynisk.

Jag vill följa med Johanna när hon åker till Usa. Det är fusk.
Nu är det dags för naturkunskaps prov.
Jag önskar mig själv lycka till.



Inga kommentarer: