söndag, september 12, 2010

premiär & inflyttningsfest

Igår tittade familjen på bil. Jag hittade en ny favorit som nu kommer ligga under bubblan på min önskelista av bilar, nämligen en Citroën DS3. Efter att ha provkört två andra bilar åkte vi hem, jag med hopp om att vi skulle bli ägare av en röd bil. Hemma blev det att slänga ihop lite grejer och sen bege sig till jobbet. Igår var det nämligen premiär. Det firades lite grann med champagne och ett tal av operachefen efteråt. Efter att ha kramat och sagt hejdå sprang jag vidare till Isabell och Fredriks inflyttningsfest. Där tillbringade jag kvällen tills jag och Marcus tog bussen hem till honom. Mycket trevlig dag!

Bilderna är Fredricas.

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha jaså. Jag köpte det! Hela familjen undrade vad tusan jag hade kring halsen.