måndag, februari 07, 2011

I'm ready for my closeup mr. Demille


Jag tittar på Glee lite i smyg, eftersom jag egentligen skavänta och titta med Marcus, men jag kan inte låta bli att titta själv. Det är så himla bra och efter dagens avsnitt ryste jag. Åh så glad jag blir av det och nu har jag dessutom all musik på Spotify.

Idag väcktes jag av någon som ringde från Hong Kong och sa en massa saker på engelska med rolig brytning och jag som precis vaknat och försökt låta bli att svara, men eftersom det ringde minst 10 signaler var jag tillslut tvungen och efter ett lite förvirrat samtal bestämde vi att hon skulle höra av sig igen. Hoppas det inte är jag som svarar då.
Dagen har efter det har jag spenderat med fina Jonna på IKEA. Tanken var egentligen att vi skulle åkt till Allum, men vår kartläsning gick jättedåligt, men det gjorde ju absolut ingenting. Efter massor av skratt och inköp av fula punchrullar har jag nu skaffat mig några projekt inför kvällen.

Inga kommentarer: