torsdag, februari 23, 2012

Tryck ner halvvägs, fokusera, bevara

På mina två datorer finns väldigt, väldigt många bilder. En del är mindre bra och en del av dem tycker jag väldigt mycket om. Jag köpte min systemkamera första året på gymnasiet, alltså för ungefär 4,5 år sen och har tränat, provat och lekt med den sedan dess. Jag har köpt fler objektiv, fått en blixt, lärt mig delar av Photoshop och blivit avundsjuk på pappas nya kamera. När jag visade min farmor alla bilder jag tagit, sa hon nästan aldrig fotograferat, utan målat och tecknat saker omkring sig. Jag tycker att det är fint att man på ren automatik vill bevara vackra stunder och vackra saker, hur man än gör det.

Det här är en del av mina favoriter av mina egna bilder.








1 kommentar:

Jonna sa...

Åååååh, fina bilden på Johanna!!