fredag, mars 09, 2012

Instagramberoende


Jag har blivit beroende av Instagram. Så himla bra app där man kan titta på söta djur, pastelliga frukostbilder och lägga upp bilder på det man ser runt omkring sig. 
Bild 1: Jag & Anna-Karin åt en andra fruost på Espresso House när vi tröttnade på att gå runt Centralposthuset och fundera över den nya tillbyggnaden.
Bild 2. Mitt fantastiska krag-halsband som består massor med pärlor och som jag har fått av mamma av mamma. 
Bild 3. Sötaste & roligaste katten jag har sett. Mamma är helt övertygad om att den är en leksakskatt.
Bild 4. Pizzafrukost. Min fil var slut och allt pålägg var tråkigt, så jag åt upp resterna från min "Haga-indianen pizza"från dagen innan.
Bild 5. Marcus & jag åt snabb middagssushi innan jobbet en dag
Bild 6. Mitt finaste blomhalsband
Bild 7. Åt frukost i Haga med bästa Johanna & Andreas. 
Bild 8. Den sötaste hunden i hela världen, typ. 


Inga kommentarer: