onsdag, juni 20, 2012

Månadens bildström

Sedan jag fick sommarlov har jag försökt sova så länge som möjligt på morgnarna, ätit så mycket jordgubbar jag har kunnat och varit ledsen för att jag inte kunnat vara barbent varje dag. Den stora kameran har inte fått följa med på så mycket än, men i telefonen har det hänt desto mer.

Egentligen togs dessa bilder innan jag ens fått sommarlov, men de får vara med i alla fall. De består av en slags åka-till-Rörö-mix.


1. Bästa på Rörö
2. Utsikten från vardagsrummet. Det kan ju faktiskt inte bli mycket bättre än så.


1. Jag och Sofia bakade macarons en dag. Efter några försök fick de tillslut en krage. Hennes mamma hoppade upp och ner av förtjusning.
2. Pappa bjöd Niklas på födelsedagsmiddag och jag hängde med på ett hörn. Jag åt godaste pastan.


En dag firade vi student Fredrik och jag hade med mig roligaste blomman.


Mitt paket från Asos, lastat med en jordgubbströja och en "senilkedja" med hjärtan, dök upp. Jag inhandlade finaste kragen och hängde på Hagabion.


Inga kommentarer: