måndag, oktober 28, 2013

Genom telefonen

De flesta bilder jag tar nu för tiden är med min iPhone. Tänkte därför visa er hur det sett ut i den på sistone.


1. En dag var det en regnbåge över Axel Dalströms torg.
2. Efter nu-är-tenatan-över-lunch gjordes ett besök i Kvilles Saluhall 


3. En dag promenerade jag och Erik förbi detta tjusiga hus i Majorna.
4. Bevis på att man kan äta glass på hösten. 


5. Jonna på vår Le pain francais-brunch
6. 3 av alla bakelser vi smakade på under brunchen


7. Hösten fick flytta in hemma hos mig tillsammans med Den allvarsamma leken.
8. En mycket liten frukost. 


9. Utsikt från färjan på väg mot Rörö. 
10. När moster Anne och Lars kom ut till Rörö blev det fika-kalas i solen. 


11. Berg i Botaniska trädgården. 
12. På kanelbullens dag kom Erik hem till mig med just kanelbullar.


13. En onsdag överraskade Erik med margeritas
14. Älvsborgsbron en måndagmorgon från Eriks fönster


15. En snabbfrukost
16. Jag och Petra promenerade en dag genom ett kolonistugeområde vid Rambergsvallen. Denna lilla och väldigt söt kolonistuga blev vi mest förälskade i. 

Inga kommentarer: