tisdag, april 29, 2014

Sånt som händer i telefonen


1. Hemma i mitt fönster växer det ruccola i en Bullens Pilsner korv-burk
2. Jonna & jag åt pannkaksfrukost i deras kök i Lund


3. Jag köpte pastelligt påskgodis
4. Jag invigde mitt Att göra-block från Rifl. paper Co med att skriva göra en lista över vad vi skulle göra under påsk-helgen


5. Vårklädsel på utflykt
6. Erik plockade björkris som jag satte i min favoritvas och pyntade med fjädrar

7. Jag och mamma samlar på fina neon-skyltar. Här är ett bidrag från Malmö.
8. Jag i min jeanskjol (som jag har typ jämt nu för tiden) vid operan i Köpenhamn.


9. Behövde muntra upp mig själv mitt i pluggandet och lade hallon och lingon i ett glas vatten.
10. Hittade en väldigt fin detalj på ett hus vid Centralbiblioteket.


11 & 12. Jag och Erik på hotellrummet i Köpenhamn innan vi skulle ut och äta smørrebröd!

Inga kommentarer: