onsdag, juni 21, 2006

Hubba?



Okej, jag sitter vid datorn, NÄHÄ XD Johanna ligger i sängen och säger hela sin inköpslista för england, däribland ingår ansiktsvatten, skrivhäfte, shampoo, rakblad.
Oj oj, hm, undrar om johanna har blivit poppare XD
Nää, det är inget fel på poppare :) de är sööta, och det är INTE alla som skär sig eller hur !?

Jo, okej. läste i tidningen idag, någon tjej tycker att bloggar är meningslösa, men okej, kanske borde skriva mer om vad jag tycker om samhället?! Men, tyvärr, jag tycker vårt samhälle nuförtiden är skit kasst, och alla jävla ideal är hemska! Men, jag orkar faktiskt inte skriva omdet nu, eller ja. Men, okej, om vi säger så här.

Jag är feminist, jag är FÖR jämnställdhet, jag tycker att våra utsläpp världen över har gått för långt, kärnkraftverk bara förstör för våra barn, osv.

På min marimekko väska sitter ett - utrota hungern märke - så ligger det till.

(och som ni förstår, ÄLSKAR jag mina vänner, och jag är kär i min fredric <3 )

Fan, måste gå på toa!

Inga kommentarer: