torsdag, juni 15, 2006

SOMMAR<3

Sommarlovet börjar lite tidigare med klassens dag, hemma hos Johan :)



Men, samtidigt, det var ju inte lov då. Så, skolavslutningen pågår i kyrkan, där jag sitter i mormors gamla klänning :) (Evelina tyckte jag såg ut som en prinsessa, och det tar man ju som en komplimang!)
Ja, vi går ut till en SMOCKAD plats, snabbt försvinner alla, och kvar blir som vanligt jag och johanna kvar (+Evelina) vi surar över att alla gick, ingen ville äta glass med oss. Vi går hem, men på vägen, till min STORA förtjusning, ser jag en BUBBLA, gissa om jag tog kort :D Det gjorde jag.

Vi går hem, jag chattar med Fredric, medans evelina typ ja, nånting. Jag håller på att byta kläder. Jessica ringer och vi ska fika i Haga.
13.30 ska vi ses vid Haga kyrkan, vi ses på spårvagnen istället. Så, ja.. fika dags.
Vi hittar efter en stund ett café med STORA cocosbollar, 23 :- dyrt? hm, asså. alla köpte dem men ingen åt upp hela, gör inte om det!!

Iaf, jag köper ett par örhängen för mitt presentkort på en mysk-affär, och jorunn & jessica flip-flopps ;D Fika tiden slutar med shopping till Jorunn. Vi ska hem och laga mat 18.30..

Vi kommer för sent, (ovanligt, liksom XD, ja. faktiskt) men, det är omöjligt att hitta dit, iaf. vi lagar mat, tacos, tittar i skolkataloger, går ut, hittar en kundvagn, och leker (Y)

Och, jag blir sur. Varför ska alla kommentera varandra hela tiden? Liksom, skit i andra!?

Iaf, idag. åkte jag till Fredric <3 Asså, gud att hitta dit var ju inte dte lättaste XD haha, jag höll på att missa hållplatsen :p jaja, så kan det gå.
Han och jag går huse-syn, äter mat, går till Gunnebo och myser :)

"Love is in the air"

Inga kommentarer: