söndag, juni 17, 2007

att glömma

Jag har redan glömt hur det är att ha dig bredvid
jag har glömt hur ditt hår lockades i regnet
jag har glömt hur det är att känna din arms tyngd på mina axlar
Jag ser dig för sällan och hörd dig aldrig
nästan
Du börjar försvinna emellanåt
Du försvinner så jag inte minns hur dina kyssar smakar
Jag vet att vi älskar varandra
men snart har jag glömt hur dina läppar formar orden

Dagar går och jag vet att du finns där
jag vill bara höra ett hej
jag vill bara se ett litet tecken, så jag vet
att du minns

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.