onsdag, juli 25, 2007

Hipp hipp hurra!


Idag är det min mammas dag, idag är det min mammas dag och vi hurrar för henne idag!
Ja, först sång med min pappa i mobilhögtalaren sen lunch med Sofia, Rikard, Fredrik, mamma och moster Katrin på Sjömagasinet. Gud så gott! I måndags var jag med Frans. Ja, Frans Frans.. och nu drömmer jag hela tiden. Jag drömmer om himlen, om stjärnorna och havet. Men jag önskar att jag kunde skriva när jag är lycklig. Men jag är ledsen, det går inte. Ikväll såg vi "Den inbillade sjuke" och den var sjukt rolig, och Frans gjorde pausen mysig med ett litet samtal. Funderar på att ringa honom och säga hur mycket han betyder och att jag behöver honom. Mamma och pappa bråkar och imorgon åker jag, rikard, mamma och Katrin till Vadstena. Aldrig är man hemma. Men på lördag är det min dag och Frans kanske kommer på söndag. Och jag kan inte skriva mer, jag vet inte hur jag ska skriva ner allt när vi har varit i Spanien två veckor, rörö två veckor, Gustav har varit hemma, Lucille och Simon var på rörö och jag är kär. Hur skriver man det kortfattat? Fråga inte mig, jag har ingen aning. Kanske kan bilder berätta?

Spanien

Rörö
fika kl 02.00. Min idé, såklart.

alltid vi, alltid, alltid.

Han..

Inga kommentarer: