söndag, juli 22, 2007

inget bättre för mig

JAG ÄR
[X ] flicka
[ ] pojke

[ ] homo
[ X ] hetro
[ ] bi

[ X ] kompis
[ ] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[ X ] kusin
[X ] småkusin
[ X ] lycklig
[ ] ledsen

JAG ÄTER

[ x ]kött
[ x ] fågel
[ x ] fisk
[ x] grönsaker
[ x ] frukter
[ x] ost
[ x ] yoghurt
[ x] andra mjölkprodukter

JAG DRICKER

[ ] kaffe
[ x ] te
[ x ] kakao
[ x ] mjölk
[ x ] saft
[ x ] kranvatten
[ ] limsa (vad är det?!)
[ x ] vatten i flaska

JAG HAR

[ x ] släktingar
[ ] bröder
[ ] syst-rar-ER
[ x ] mamma
[ x ] pappa

[ ] någon allvarlig sjukdom
[ x ] fobier
[ ] inget
[ ] allt

[ ] kort hår,
[ x] långt hår
[ x ] brunt hår
[ ] blont hår
[ ] rött hår
[ ] nåt annat

[ x] pojkvän
[ ] flickvän
[ x ] en vän
[ x ] flera vänner

JAG HAR

[ x ] varit i ett höghus
[ x ] borstat en katt
[ ] suttit kvarsittning
[ x ] slagit en kompis
[ x] kramat grannen
[ x ] druckit alkohol
[ ] tvättat wc:n
[ x ] ljugit för min mamma
[ x ] varit vaken hela natten
[ ] söndrat ett fönster.

[ ] sovit med kläderna på
[ x ] ätit torkade bananer
[ ] klippt av mitt hår
[ ] bitit på naglarna
[ x ] busringt
[ x ] brutit ett löfte
[ x ] suttit på en moped
[ ] varit i Helsingfors
[ x ] simmat med kläderna på
[ x ] lyssnat på klassisk musik
[ ] hatat någon riktigt mycket
[ x ] ringt fel nummer
[ x ] spytt
[ x] gråtit utan orsak
[ x] varit beroende av någonting
[ x ] bråkat med någon riktigt ordentligt
[x ] ordnat ett disco
[ ] städat upp spyor
[ ] rymt hemifrån
[ x ] prenumererat på någon tidning

[ ] varit rädd för spindlar
[x ] gillat apor
[ x ] plockat bär
[ x ] plockat jordgubbar
[ x ] gått vilse
[ x ] sjungit i en mikrofon
[ x ] svalt ett tuggummi
[ x] gråtit mig själv till sömns
[ x] gillat The Rasmus
[ x ] varit hos en läkare

[ ] varit underviktig (föddes “underviktig”?)
[ x] använt bikini
[ ] druckit hyla-mjölk
[ x ] använt hängslen
[ ] andats in helium
[ x ] använt mascara
[ ] inte vaknat av väckarklockan
[ ] stigit på fel buss eller tåg i misstag (Spårvagn?)
[ ] sett samma film två gånger efter varandra
[x] varit på min favoritartists spelning (en av dem!

[ X ] hittat pengar på gatan
[x ] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[ ] läst bibeln (dock inte hela)
[ x ] haft något bra intresse
[ x ] vunnit på lotteri
[ ] blivit förföljd av en främling
[ x ] läst en roman
[ x] förlorat en nära vän
[ x ] känt mig ensam

[ ] stickat vantar
[ x ] sprungit allt vad jag orkat
[ x ] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ordnat en överraskningsfest
[ ] ätit pizza till frukost
[ ] varit i en ambulans
[ ] varit i en polisbil
[ x ] haft ett husdjur
[ ] sjungit solo
[x ] sjungit/spelat i ett band

[ ] kört bil
[ ] kört moped
[ ] somnat i skolan under en lektion
[x ] läst någon annans dagbok i smyg
[ x ] varit på datorn över 5 timmar i sträck
[ x ] målat en tavla
[ x ] smakat på bläckfisk
[ ] glömt en bra väns födelsedag.
[ ] fuskat på ett prov
[ x ] blivit stucken av en geting

[ x ] gett pengar till en gatuspelare
[x ] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[ ] tappat bort en biblioteksbok
[ ] lärt mig första hjälpen
[ x ] spelat golf/minigolf
[ ] varit med om en trafikolycka
[ ] beställt nånting jag inte har nytta av

[ x ] varit med i tidningen
[ ] varit på bio utomlands
[x ] gått på dagis
[ x ] använt reflex
[ x ] lekt med småbilar
[ x ] ätit någonting inom senaste timmen
[ ] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[ ] varit på sjukhus senaste året
[ x ] varit hos doktorn senaste året

-

Namn: Paulina de Vries
Piercingar: Inga alls
Tatueringar: Inga än så länge
Längd: 167
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: brunt

Är du kär i någon: absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland. Önskar mer att någon annan bodde här (:
Tänker du på självmord: Kanske det kanske. Jonna vet vad jag tänker om broar.
Tycker andra att du är attraktiv: Beror väl på vem du frågar.
Dricker du: Nej
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Olika hela tiden, sist var det nog.. jag vet inte! Har iaf testat ett natur- shampoo
Vilken parfym använder du: Nina- Nina Ricci
Vad är du rädd för: Att någon jag tycker om ska försvinna
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: det är klart!

Senaste…

Film du hyrde: ska hyra "underbara älskade" snart
Film du köpte: Köper inte film
Låten du lyssnade på: Line of best fit med Death cab for cutie
Låten du hade på hjärnan: Har låtar på hjärnan hela tiden.. kan ha varit Tje band med Mando Diao
Låten du laddade ner: Laddade ner massa plattor nyss, senaste kan ha varit med the hives
Personen du ringde: Sofia, min kusin
Tv program du tittade på: Morden in Midsummer
Personen du tänkte på: Min pojkvän

För eller emot…

Långdistansförhållanden: Lever mitt i det, - för
Utnyttja någon: Njaee. -emot
Självmord: Emot egentligen, tycker synd om de som får stå ut med frågan "varför?" - emot?
Teenage smoking: nej - emot
Att använda droger: varför? - emot
Sex före äktenskap: haha, va fan?
Köra onykter: Nej verkligen inte - emot
Förhållanden: För!

Favorit…

Mat: Oj, bla laxburgare med ris och en super god sås
Låt: Just nu: Från Klaraberg till dig med Moneybrother
Sak att göra: Flumma med min kusin
Sport: Basket
Dryck: Lättdryck!
Kläder: Allt fint
Film: Lejon Kungen
Bil: BUBBLAN!

Har du nånsin…

Gråtit över en pojke: ja..
Gråtit över en flicka: Jo
Ljugit för någon: Ja, tyvärr
Varit i slagsmål: nej!
Blivit arresterad: Nej.

Antal…

Gånger du varit kär: Oj.. haha, bra fråga?!
Gånger ditt hjärta brustit: 2 minst
Hjärtan brustit på grund av dej: 2 kanske *-)
Killar du kysst: haha, får ni inte veta :D
Personer från grundskolan du har kontakt med: Jo.. det är några stycken.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jaadu, 3 kanske?
Ärr du har på kroppen: Knäna, armarna..
Ska bli skoj: Att åka till Falkenberg!
Ska inte bli skoj: Att börja skolan
Sparar till: Ingenting just nu, men något säger mig att jag borde spara till tågbiljetter!
Väntar på: Just nu: Att min kusin ska ringa
Pålägg som gäller: Skinka eller ost
Dagens dryck: Vatten!

Senaste…

Bok du läste: Den andra Alice
Personen du fick mail av: Oj.. Marcus kanske?
Personen du fick brev av: Skriver folk brev? Har inte fått något på länge, men hade tänkt att skriva ett snart.
Personen du fick sms av: Kusin sofia (innan var det Frans (: )
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, i söndags
Saken du köpt: En väckarklocka

Vad har du gjort idag: Vaknat hemma i min säng, ätit frukost, blivit sur på min klänning, blivit sur på mitt nyklippta hår och smsat lite.
Var det kul: Nej, inte alls

Hur tidigt stiger du upp: På sommaren 10.30 - 11.30
Gillar du att slåss: Johanna
Vad ska du göra ikväll: Smsa Frans
Är du seriös: Alltid XD
Favorit tvserie: Morden in Midsummer? :D

Håkan Hellström eller The Ark: Om jag säger att jag har en Håkan tröja? [ABSOLUT HÅKAN]
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Jao
Är du glad nu: Njaaaa, vet inte riktigt
Var du glad igår: Jaaa!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp!
Vad dansar du till: Nya partyhiten Daggmask
Stockholm är: En stressad stad
Göteborg är: Finast
Kan du sjunga: Jag hade velat, men tyvärr. "Jag vaknade en morgon av en dröm jag hade. Jad drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte"
Mer värt än guld: Tanken

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskling, jag älskar dig