torsdag, april 09, 2009

23.01

Jag har varit duktig idag. Eller kanske inte egentligen.
Jag började dagen med att cykla (!) till banken. Jag har nu förstört det enda som kunde blivit roligt med att fylla 18. Jag har numera internetbank. På massa olika sätt. På så vis känner jag mig vuxen.
Igår var jag hemma hos den efterlängtade Sofia och vi bakade muffins. Jag kom hem och mamma undrade varför jag minsann aldrig bakar hemma. Jag tog tag i saken och bakade amerikanska chokladmuffins med dumle & sockerbitar. Ni vet godiset. Jag började bli hungrig och bestämde mig därför att testa på matmuffins. Denna gång som pizzamuffins. Helt underbart goda. 
I fredags, och ja, förra veckan hade vi en mycket trevlig dag.
I lördags investerade jag i en sommarklänning. Den är också helt underbar.
Imorgon måste jag ta tag i skolarbetet. Tyvärr.
Imorgon åker vi till Rörö och på lördag kommer Oscar hem.
 


Inga kommentarer: