onsdag, november 03, 2010

101104

Idag har jag varit med världens finaste kusin och kusinbarn. Vi fikade på Espresso house, eftersom det var ett av de få ställena där både barnvagn och vi kunde få plats. Jag drack världens största latte (med hasselnötsmak och en påse socker), Sofia åt en toast och Theo matades med spaghetti och köttfärssås från en burk. När vi fikat ett bra tag och Theo kastat sina leksaker på golvet ett flertal gånger tog vi på oss våra ytterkläder och tittade i några affärer och en klänning fick följa med ut från Zara. När vi blivit trötta och Theo hungrig följde jag med dem hem och jag och Theos pappa Tommy pratade om applesaker. Vi åt mat och efter att ha lekt lite med minstingen blev det dags för mig att åka till jobbet. Det har varit en helt underbart mysig dag och den har fått mig att inse hur mycket jag faktiskt har saknat min älskade kusin.