söndag, november 21, 2010

101120

I fredags gick vi i den fallande snön till Bommen efter jobbet. Jag såg Marcus utanför fönstret och han kom in och sa "Jag tänkte att du skulle vara här." Efter några timmar av prat och skratt tog jag och Marcus vagnen hem till mig. När vi gått av på rätt hållplats kastade vi snöbollar och jag blev nedbrottad i snön och jag var lycklig. Om man vill få mig att skratta är det faktiskt ganska effektivt att få mig att hamna i snön.
När vi tagit oss upp igår hoppade vi in i bilen med mamma och pappa och åkte till en julmarknad i Gunnebo. Det var supermysigt.
När vi åkt tillbaka hem, fikat och pysslat lite hemma blev det dags att göra sig i ordning för en liten släktmiddag hos Marcus moster. När vi ätit en massa god mat och klockan började närma sig halv nio bytte jag från middagsklänning till partyklänning, tog spårvagnen och mötte Johanna.



xxxxxxxxxxx




Inga kommentarer: