söndag, januari 02, 2011

101230

Dagen innan nyårsafton kom Marcus hem och jag åkte, med en kille jag aldrig träffat förut, ut till Landvetter för att möta dem. Killen hette Joakim och var jättetrevlig och kände både Marcus och Alexander, så helt okänd var han ju inte. Att jag skulle stå där och vänta på min hemkomna pojkvän skulle naturligtvis vara en överraskning, men när han kom ut genom dörrarna såg han inte det minsta överraskad ut, kanske inte så konstigt med tanke på att någon hade avslöjat det. En brun pojk var det som kom hem till Sverige igen i alla fall och jag var så glad för att se honom att vi mest låg i sängen resten av kvällen och tittade på varandra.


Vi hann dock med lite julklappsbyte och jag fick bland annat den här superfina berlocken av Marcus och jag blev jätteglad.

Alla bröderna fick likadana skjortor och likadana kort av deras mormor och jag kände att det var tvunget att fotograferas.

Inga kommentarer: