onsdag, maj 25, 2011

13.34

Helgen fortsatte med ett operabesök tillsammans med Frida och den här gången som besökare. Vi såg Metamorfos och jag måste säga att den var riktigt snygg och rolig, men som vanligt förstår jag ju inte mycket av dans, men det kanske man inte heller borde. När jag senare kom hem till Marcus var vardagsrummet endast upplyst av levande ljus och jag fick order om att inte titta i kylen. Han skulle nämligen bjuda på middag och efterrätten skulle naturligtvis vara en hemlighet, så länge som möjligt.
Efter en söndag bestående av shopping på Frölunda Torg och en helt galet rolig förfest med Johanna och hennes jobbarkompisar, sitter jag nu i mammas färgglada lägenhet i Vadstena, med ett otroligt långsamt internet från telefonen, och inser att jag borde göra något åt min kurs, när jag har så mycket tid över. Fast tiden lyckas jag fylla med helt andra saker, så som att åka till Motala och shoppa, titta på film och fotografera.









Min nya blus.






Inga kommentarer: