torsdag, maj 19, 2011

franska bulldoggar, kalas & fina vänner

I helgen gjorde jag en himlans massa saker och jag ville inte riktigt att den skulle ta slut. Vi var på Rörö, där vi åt ceasarsallad, tittade på Lady Gaga, lämnade mina foton som ska vara till försäljning och klappade franska bulldoggar. När jag åkt hem, tillsammans med pappas kompis som berättade flera långa historier om en av Frankrikes rikaste män, begav jag och Marcus oss till en hemskt trevlig inflyttningsfest hos Caroline och Andreas, där vi åt massor med riesen och spelade ett tärningsspel jag inte förstod och där ingen fastnade på bild. När vi ramlat hem och Marcus somnat på 2 sekunder och lördagen blev söndag, lagade vi amerikanska pannkakor till frukost och jag tog på mig min röda klänning. Därefter fick jag springa ner till Lisebergstationen med ett paraply i handen, där jag tog pendeln till Kungsbacka. Där skulle det nämligen vara kalas för världens bästa kusin Sofia.





















Inga kommentarer: