söndag, juni 12, 2011

kalaskläder, morris & en jordglob

Nu har jag alltså varit i Paris, den här gången med min favoritperson i hela världen. Fast innan jag berättar om det, kära dagbok, tänkte jag berätta om min förtjusande dag igår, för igår var nämligen en väldans bra dag. Den började i Borås där jag och Marcus var på Morrisutförsäljning och träffade Andreas och hans föräldrar. När Marcus köpt i princip allt fint vi hittade, och det var inte så lite, gick vi till Café Viskan. När vi sagt hejdå till Andreas och tagit bussen hem, hoppade vi i kalaskläder och in i bilen, som vi tog ner till Falkenberg. I Falkenberg skulle nämligen Marcus farmor Marianne firas. Ungefär såhär såg det alltså ut.














När vi åkte hem fick vi med oss en jordglob, kan det bli bättre?

Inga kommentarer: