måndag, augusti 01, 2011

Helt plötsligt blev jag 20 år.

I torsdag fyllde jag, helt plötsligt, 20 år. När mamma och pappa kom intågandes, med lite morgontrötta röster sjungandes på "Ja må hon leva" öppnade jag ögonen och kände det där mysiga pirret i magen, som jag alltid gör när det är min födelsedag. Massor av presenter fick jag, den ena finare än den andra.
När klockan började närma sig eftermiddag tog jag & M bilen in till stan. Efter att ha köpt mina första två flaskor rosé (med ungdomlig smak) och blev gratulerad av kassören på systemet åkte vi hem och började göra pastasallad & muffinsglasyr.
En efter en dök de sedan upp, några av de bästa i hela världen, till vår picknickfilt nedanför slottet. Sen dess har jag firat min födelsedag på olika sätt, enda fram tills igår då jag träffade mina älskade kusiner. Tänk om man kunde fylla år, sådär en gång i månaden.







1 kommentar:

Anonym sa...

By us at the moment to obtain more information and facts regarding Come to see us at the moment to come by more facts and facts in the matter of [url=http://select.compare.com.pl]Kurs makijażu[/url]