måndag, augusti 12, 2013

En dag på Way out West






Sent i torsdagskväll bestämde jag mig. Det är klart att jag måste gå på Way out west, tänkte jag och köpte en endagsbiljett till fredagen. Tillsammans med Jonna och Johanna lyssnade jag på Amason, Rodriguez, Of monsters and men, Grimes, Håkan Hellström, the Knife och Urban Cone. Fast egentligen såg jag inte Håkan Hellström tillsammans med dem, eftersom jag precis innan konserten började tappade bort alla. Istället hamnade jag bredvid ett par stockholmare som hade upptäckt Håkan för en vecka sen. Trots detta var konserten helt fantastisk, så klart. Att min telefon sedan dog och att jag spenderade en knapp timma åt att försöka hitta mina vänner igen, kändes inte alls lika jobbigt när jag nästan sprang in i Sandra Beijer.  

Inga kommentarer: