söndag, september 29, 2013

90-tals pop, Bokmässan, brunch osv.

När dagarna är fullproppade med äventyr trivs jag som allra bäst. Den här helgen inleddes med att jag ensam dansade runt till 90-tals pop hemma, fikande och promenerade med han som är så bra, mötte Jonna (äntligen äntligen) vid Centralstationen, hetsdrack kaffe och sedan blev tvungen att springa till jobbet. 

Igår var jag och tant Elisabet på torget där vi bland annat köpte närodlade och ekologiska bondbönor. Efter en kort lucnhpaus kom hennes son och körde oss till Bokmässan. Där hängde jag tillsammans med dem och senare med Jonna tills det blev dags att springa iväg till jobbet igen. Idag ska jag och Jonna äta brunch på nyöppnade Le pain francais och ikväll blir det söndagsmiddag med mamma och pappa. Så himla bra helg. 

Inga kommentarer: