tisdag, februari 28, 2006

blä


Jah! min "hemliga beundrare" är hemma.. och i skolan, ja furut hejjade vi alltid på varandra med efter i julas så säger vi knappt hej.. Men, idag iaf, hade jag bestämt mig för att säga hej, så jag gjorde det! men, gissa, han gick bara förbi mig.. Kanske såg han mig inte, fan. Måste köpa present.., jag kan verkligen inte bestämma mig. Jessica du och jag, trasslarna! :/ *snyft* Jag vet inet vad jag ska göra.. BLÄ! men, men nu är han hemma, så nu har vi resan, korten från den, hans nya ipod (antar jag) osv.. o prata om, faktiskt jag längtar efter att få träffa honom :D

på fredag har vi spanska prov, imorgon ska vi på opera tack vare min pan's föräldrar :D (tjohoo! :D) jag och Jorunn ska ha med oss matsäck, och på torsdag livräddning. Asså, allvarligt finns det ngt värre än simprov, när ens ex, kommer titta på en, hahaha, jag tittar iofs lika mkt på honom, men ändå :p och faktiskt så gjorde vi det förra hösten, man har väl knappast glömmt?!


Om typ 30 minuter, ska jag iväg.. och (hjälp) ska träffa min "hemliga beundrare".. :) Min lilla fröken Svensson är febrig, tussen.. [ Suck, vilket meningslöst inlägg, men wtf! idag är det fettisdagen, och vi åt TVÅ semlor igår :D]

Inga kommentarer: