fredag, februari 24, 2006

This is me


Ska vi se, jag heter Paulina bor i Göteborg är 14, ska fylla 15. Jag tycker inte om personbeskrivningar, de borde bli personliga men är allt annat än det.
Iaf, allt är upp&ned i mitt liv just nu. Det är så att, jag lyckades få en kille att bli kär i mig, och han är hur gullig som helst, men det funkar inte, eller det skulle aldrig göra det, tyvärr. Jag är verkligen ledsen för det, men tyvärr. En annan kille, som jag var tillsammans med länge, fast förut, (som Hannes skulle säga) "gick jag över gränsen med" tyvärr, så allt är förstört, fan. Och.. får väl säga som det är, en kille som jag var tillsammans med för länge, länge sen började gilla mig. Men då, var jag upptagen, men egentligen visste jag inte vad jag ville med han jag var tillsammans med då, varför sket jag bara inte i det och satsa på ngt nytt? allt var ju ändå bara skit. Nej, det är inget att skämmas för, det var så det var.