söndag, februari 26, 2006

helg

Helgen är över, nästan. Helgen har kännts som ett lov, jag menar jag har varit borta hela tiden, på komfirmation. Det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Men, visst 100 personer (och kanske är det förutfattade meningar, men..) Och de flesta bortskämda snobbar, ja, så är det, nästan. Men, det bästa var ändå när Peter kom, ja, jag vet inte vad man egentligen man ska säga om honom, men han berättade verkligen så man lyssnade. Han höll ett "föredrag" för oss om droger. Nått så fruktansvärt måste man nästan bara höra, och han var faktiskt helt otrolig. Att man kan ta sig ur sån skit och sen berätta om det, för han berättade verkligen! www.brych.se
Jag hade velat att en kompis hörde honom prata, kanske hade hon förstått. Men, jag kan ju inte, jag kan inte hjälpa henne! Jag kan inet få henne att ändra på sig, eller hur?!
Jaja, idag iaf till två var vi med komfirmationen, sen gick jag och föken Johanna på en LÅNG promenad, jag skojjar inte! Vi gick och gick, faktiskt ända hem till John ;) *blink blink* Ja, herregud.. Nu ska jag duka, sen 19.05, missa inet One tree Hill på 5:an! :D

Inga kommentarer: