torsdag, april 05, 2007

inte nu igen

världens bästa skämt?!


Vaknade än en gång. Hade drömt om honom. Igen. Hatar det. Dagarna och kvällarna fungerar men morgonarna.. När jag drömmer om honom bråkar vi inte, vi tittar konstigt på varann eller så kramas vi. Inatt hade han skickat ett kort, jag vissta att det skulle stå varför han lämnade mig, men jag vaknade innan jag hann läsa. Så här är det varje gång, och jag hatar det. Jag hatar att jag inte är delaktig i hans liv längre. Jag hatar att jag kollar upp med hans kompisar, på internet osv vad han gör för något. Han är i Danmark nu. Han hör inte av sig. Alla dessa morgonar vaknar jag med en känsla av hopplöshet, vi kommer aldrig ses igen. Men jag vet att det inte är sant på dagen. Jag vet att vi kommer fika, bada eller något. Eller?

Kommer han vilja skita totalt i mig? Eller tycker han det är okej om jag smsar? Jag har ingen aning, och Ja, jag hatar det.


- Idag har jag tittat på saxofonmunstycken, har med mig 7 st hem för att testa. Har inte gjort mkt annat, jag har fått världens finaste påskägg av Johanna och chattat med Marcus (: Imorgon bär det av till Rörö, påsk är inte påsk utan Rörö. Men, skickar jag ett sms... kommer han svara?

Inga kommentarer: