torsdag, april 19, 2007

Mattenationellt



Mattenationella prov. Första delan gick bra, andra vet jag inte. Dagen har varit konstig, inte gjort något speciellt men har försökt plugga. Men, det blev inte så mycket av det, elektrokemi är hysteriskt tråkigt. Och jag bara funderar, om någon undrar så är "för kärlekens skull" hemsk, och inget för mig att lyssna på just nu. Och kanske gjorde jag bort mig igen, kanske visade jag för mycket känslor. Men jag kunde inte låta bli. Och vem vill inte att jag ska glömma?! Kan man inte bara allt rinna iväg, bort och slippa se det igen? Slippa ha ett brustet hjärta. Att slippa ha en knut på själen.



För marcus



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en ängel. Haha, nu när jag ser på denna nallebjörn bilden så ja... du var inte så olik som jag trodde! ^^ Tack så mycket!