tisdag, april 03, 2007

Kungsbacka,




Hemma igen. Kungsbacka ÄR läskigt nu, var rädd hela tiden. Tänk om magnus stod runt hörnet. Tänk om hans kompisar skulle komma på sina moppar. Att bara träffa honom skulle väl varit helt okej.. men.. hans kompisar. jag hade dött! Iaf, ingen kom.. vad jag såg.


Sov hos Matilda, åkte till hennes killes kompis och jag åkte moppe. Jag trodde jag skulle dö, två okända killar och åka cross. Jag insåg att om vi skulle ha trillat skulle jag ha varit så död, mamma hade blivit galen. Iofs var hon redan det. Aja, har fattat varför magnus ville ha en iaf.

åka till Katrin & Rikard igår.
Klippning 08.45 - försenat pga trafikstopp
Tankning - gick inte, pga luckan gick inte att få upp
ca 2 timmar försenade är vi och nu har motorn i luckgrejen försvunnit och vi fryser.
Iaf, vi åt buffé, gick runt och var rädd för att Magnus skulle vara där. Inser att jag är kär i honom, varken jag vill eller inte så kommer han inte att försvinna från den del av mitt hjärta han hade. En liten del kommer alltid vara Magnus i mig. Men, hur kommer det gå om vi ses snart..? Allt skulle väl egentligen vara som förr? För han kommer ju inte säga något?

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vad snygg du är :D du är verkligen assnygg <3 =) jag älskar dig duochjag