tisdag, oktober 21, 2008

En ny tanke dök upp

Jag funderar en del. På rätt mycket. 
Någon gång gick tanken: De bloggar som alla läser, eller som har flest läsare är ju de bloggar som har ytligast innehåll. Frågan är då: Orkar människor inte engagera sig i andra? Kanske stämmer frågan i sin formulering. Kansk
e är det så att människor bara vill veta hur dagens outfit såg ut. 
En annan tanke som slog mig var att jag borde göra allt jag borde göra. En annan tanke var att F skulle kunna hinna till Göteborg och tillbaka innan det skulle bli allt försent. Allting är ju dock relativt. 
Idag gjorde jag & johanna pannkakor. Och pratade. Och skrattade. Och försökte vara duktiga. Och vi gjorde en låtlista. Inte bara en vanlig låtlista, utan LÅTLISTAN. Den har allt.

Jag älskar kärleksförklaringar har jag kommit på (en ny tanke) och vill därför tillägna en till Johanna Kleist: Jag älskar dig och jag är så otroligt glad för att vi hamnade bredvid varann den där första dagen i skolan.

Jag ligger efter när det gäller att se på mina serier. Så detta ska jag ta tag i.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vi är så bra tillsammans! Vi klaffade redan då liksom. (Första dagen i skolan alltså) <3

paulinadevries.blogspot.com sa...

Jag vet. Vi är bäst. <3