måndag, februari 15, 2010

21.32


Igår var det alla hjärtans dag.
Jag och Oscar firade med den otroligt löjliga filmen 100 girls och godis.
Idag gick jag upp nio och bestämde lunchträff med Hanna Bylund.
Vi åt, Oscar kom och sa hejdå och när vi ätit klart sprang vi in på Monki och köpte lila öronmuffar för 20 kr.
Öronmuffarna har vi nu byggt in hörlurar i, vilket betyder att jag nu har ett par lila fluffiga hörlurar. Idén borde vi ta patent på.
Resten av dagen spenderades med Hanna. Vi bakade semlor med mamma, tittade på One tree hill, lite störtlopp (trots mina OS-protester) och provsmakade av semlorna.
Jag har även demonstrerat hur Edward Cullen ser ut och nu är jag dessutom en ägare av filmen.
För övrigt har jag köpt världens finaste tandborste.

Såhär blev det.

3 kommentarer:

Tappad respekt sa...

Nej..... Du kollar inte på One Tree Hill?!

paulinadevries.blogspot.com sa...

Jodå, minsann, det gör jag lite då och då.
Varför tappar jag respekt för det?

Hanna Bylund sa...

haha! Det var VÄRLDENS bästa uppfinning! seriöst världens konstigaste grej.