tisdag, februari 02, 2010

22.22


Idag har jag och Johanna gått en av våra sista second hand-rundor. Bilder från det finns på Johannas blogg. Efter att ha tittat på dem är jag ganska säker på att vår hemsida kommer bli skitsnygg.

I Göteborg är det snöstorm och jag undrar varje dag var i hela friden all snö kommer ifrån.
Göteborg har aldrig snö, möjligtvis i en dag, men sen är det inte mer.

Vi har bokat resan till New York och jag längtar så otroligt mycket. Äntligen går drömmen i uppfyllelse.


Jag har räknat matte så mycket att jag tillslut fick ont i nacken.
Jag tittade på One tree hill och funderade på varför jag alltid missar det där avsnittet när Keith dör.
Jag läste Johannas blogg och blev rädd för framtiden.
Det ska bli otroligt skönt att ta studenten, framförallt kommer den dagen vara sjukt rolig. Men, vi måste hålla ihop.

Oscar har lärt mig att vika fåglar.








2 kommentarer:

Johanna sa...

Vi kommer alltid att hålla ihop.

Oscar Bergsten sa...

Bara så du vet betyder den där svanen att man ska ta hand om sina relationer. <3