torsdag, mars 20, 2014

Senaste tiden genom min telefon


1. Utsikt från köksfönstret där jag bodde först.
2. Första dagen jag promenerade in mot stan hann jag bli både förundrad och förvånad över hur vackert det var.

3. Läste klart Maken av Gun-Britt Sundström. Så bra och tänkvärd bok med tusen superbra citat i sig.
4. Tog på mig min, då, nyaste kjol, var glad för att det var fredag och för att mamma skulle komma under eftermiddagen.

5-6. Erik kom äntligen, äntligen och hälsade på. Här testar vi kameran i hans nya iPhone 5C.

7. Jag och Erik tittade på ruiner, här har vi S:t Nicolai.
8. Jag provade en blommig skjorta som jag inte kunde låta bli att köpa.

9. Butiken Berså i Tofta. Var så fint att jag inte kunde sluta titta.
10. Min lunch på Ett rum för resande. Så gott.

Inga kommentarer: