fredag, augusti 08, 2014

Sanna hjärta Peter

sanna+peter

sanna+peter2

sanna+peter3

sanna+peter9

sanna+peter5

sanna+peter10

sanna+peter6

sanna+peter7

sanna+peter8
Den 12 juli gifte sig Sanna och Peter med pompa och ståt! 

Dagen innan var jag med och dekorerade lokalen festen skulle hållas i. Jag förstår inte varför jag inte tog en enda bild på hur fint det blev med pom poms, gamla lampskärmar, guldmålade ananaser, gamla böcker i staplar och menyer i guldramar. Samma morgon som bröllopet skulle hållas åkte jag och Erik kl 7.30 till Gislöv för att jag skulle sy de sista sömmarna i min tyllkjol. Därefter hämtade vi is i Simrishamn som vi lämnade i vackra sink-badkar som stod utanför festlokalen. När klockan slog 13.20 var det dags att klä på Sanna brudklänningen. Resten av dagen, kvällen & natten utgjordes av en vacker vigsel, mingel i ett arboretum, tal att gråta och skratta till, bröllopstårta, drinkar och dans. Precis som det ska vara alltså. Jag är så himla himla glad för att jag fick vara med på deras stora dag. 

Inga kommentarer: