fredag, augusti 07, 2015

När luften smakar som jordgubbspaj

Idag fick jag en extra dag i Göteborg och den har varit prick så bra som en kan tro!  Vädret har varit på topp och jag har bara gjort bra saker. Först cyklade jag hem till Sarah som stod och slängde ihop sallad och stekte halloumi.

Salladen tog vid med oss till Haga parken där vi åt och pratade om livet.

Efter en kaffe på Café Kanold blev det dags att kramas hejdå eftersom Sarah skulle till jobbet.


Jag gick omkring lite på stan och provade nya glasögon tills Johanna skulle sluta jobbet och jag äntligen skulle få träffa henne en liten stund! Vi satte oss på cafét vid Kronhuset och pratade om sommaren, killar och livet i största allmänhet. 

Johannas gulliga lillasyster Sofia kom förbi!

När jag cyklat hem och pappa kommit hem från jobbet åt vi räkor och kräftor på mamma och pappas balkong! Alltså, lyxigaste dagen ever.

Nu laddar jag för morgondagen då jag ska fotografera Axel och Saras bröllop!












Inga kommentarer: