måndag, oktober 23, 2006

Glasögon

2 prov avklarade. Biologin. Det känndes inte som ja, ca 3 veckors pluggande inte lönade sig. Men, man vet ju aldrig. Hemkunskapen. Det var tänkt att göra LIMEkyckling, detta skulle bli CITRONkyckling. Men, NÄHÄ, hon har bara apelsin. Och, va fan! Hur ska det bli samma grej? men det blev godare och faktiskt RIKTIGT gott :) vill du ha recept? :D Tyvärr var jag väldigt stressad och mitt kök såg lite kaos artat ut :p

Tittade synen idag, jag ser dåligt på långt håll. men jag ser bara 40% på höger öga! Det är ju ingenting, och nu ska jag ha glasögon. Har man glasögon så ska det synas.
Jag hittade ett par orange, och de är riktigt bra, men.. tröttnar man på orange?

Åh, magnus, min magnus :) Han pluggar som vanligt, precis som jag. Och aldrig har jag varit såhär dåligt förberädd för ett prov. Och engelska, mitt starkaste ämne 8-)
Magnus ska rädda mig :) Och efter onsdag är det över, iaf för ett tag! OCH gud va skönt. Ett lov.

Inga kommentarer: