måndag, oktober 16, 2006

shit

Vem faan orkar skolan?
Inte jag. Nej, för hur orkar man vara glad och positiv när man har prov och läxor HELA tiden. Och det är ju inet så att jag inte bryr mig hur det går på proven, för jag vill kunna välja den skolan jag vill, och min klass. Jag gillar klassen, det är bra, men man stressar upp sig så mycket. Idag i bamba, herregud. Det var hemskt. Men, nej det är ju sant, det fungerade inte mellan mig och fredric. För hur fan kan man tycka att det är okej som våra nya ministrar har gjort?!
Var tvungen att prata med honom. Han var ledig idag, fuskis, men han pluggade. Också. Och när ska jag träffa honom? På fredag. Ja, ser fram emot det, och det ska göra att jag klarar allt. Utan honom Och utan Hanna- panna som gör mig glad hur fasen skulle det gå? Men, hanna.. när ska vi ses? PÅ LOVET.

Min är på träning, och kommer inte hem förrän sent, men jag vill prata. Men, nu får jag längta. Längta, och då blir allt underbart. eller hur?!

Inga kommentarer: