lördag, oktober 14, 2006

P M J R <3

Igår <3

praon är slut, vi gjorde ingenting igår nästan. Vi går. Sitter vid hållplatsen i 20 minuter, på marken, i skuggan. Vi tar bussen. Är på centralen, betalar 5 KRONOR för att gå på toaletten. Jag är nervös, mådde tom illa innan. Hjälp. Vi sitter på tåget, pengarna på kortet räcker inte. Vi sitter i bakre vagnen, men ska ändå söka upp försäljningen. Vi tar kort. Går sedan till en försäljnings gubbe. Hur gammal är du? ähh.. 15. Vilket år är du född? shit, vad händer, när är jag född, juli? neeej, 1991 va? Ja, 91. Okej. vi går tillbaks, sick sack. Det ringer, de väntar.
Vi är framme. Går av pendeln, tittar oss omkring, vart är de? går längre bort, aha. Magnus tar upp kameran. Nej! Vi tittar bort. Sen går vi vägen bort till hemköp, tar fina kort på dem, skrattar. På hemköp köper vi tacos grejer och godis. Vi fortsätter hemåt magnus.

Senare gör vi tacos. TOM RIKARD gör något, haha. Jag och Johanna skvätter köttfärs, Rikars lär johanna hur man står när man steker. Oj oj. Tillslut är maten klar och dukat är det, på ett mysigt sätt. Mm, att duka är mysigt, med rätt person. Lovar rikard att spela mario party 5 i 10 min. Tröttnar efter ett tag, går ner och tittar på spiderman. Kan ju säga så här, någonstanns efter mitten snurrar allting runt något helt annat och jag fattar ingenting av filmen. All min koncentration är på något annat. Tillslut går vi och min filmförstörare. Det var underbart.. <3


Jag ska aldrig glömma hur det känns, det är mitt nyårs löfte.

Inga kommentarer: