lördag, mars 31, 2007

Hur kan du tro på detta?


Båtar. Jag och pappa har tittat på ngt som tydligen heter H-båt, fråga mig inte någonting om det, för mig ser alla båtar likadana ut. Nästan iaf. Denna veckan är det lov, och helgen började med knasigt folk igår. Som vanligt strular alltid folk till det med tider osv, men vad ska man säga? Såg på lets dance istället. Ja, jag vet. Jag sitter hemma. Mamma kom hem igår, hyfsat utvilad efter några dagar på Rörö och hon fick blommor av mig & pappa. Vi är snälla.


Jag vet inte riktigt hur jag mår, är förkyld och lite snurrig. Magnus chattar faktiskt med mig, men igår blev väl allt konstigt men vi kom fram till att vi inte skulle vara sura på varann.. eller? Kanske är det bra om vi inte ses på ett tag. Kanske behöver vi vila, men hur blir det den där dagen vi möts vid stationen? Kommer vi stirra på varann, hälsa med ett stelt hej och gå 2 m ifrån varann? Hur kunde det bli såhär? Seriöst, jag fattar att man kan tröttna, att det blir jobbigt.. men, jag förstår inte hur jag kan glömma honom. Störst av allt är kärlken? Och nu är den borta.. bara så där. PANG!

Jag vet inte hur jag ska palla detta.

Iaf så ska pappa köpa sin mobil för 200 kr, så snart har jag en ny :D tjooho! Alltid kan man glädja sig åt tekniska prylar, för vem behöver ett liv med vänner?





2 kommentarer:

Anonym sa...

Tredje bilden "Ta mig till stjärnorna, ta mig härifrån!" eller!?!? ^^

Vad tycker du om han Martin som vann lets dance då? Var han en värdig vinnare? (jag har inte sett det så jag vet inte).

Anonym sa...

alla behöver ett liv med vänner. du vill väl ha mig eller? Jag vill ha dig iallafall :) Jag saknar dig (<3