måndag, februari 09, 2009

16.49

Isande blåa ögon sparar på sin charm. 
Det är måndag. Gick upp försent enligt mor. Åkte till stan, hade tusen idéer. Genomförde två. Eller nej, inte ens det. Det blev två nya. Jag köpte tyg och nu ska det börjas sy. 
Jag var hos doktorn. Jag ska få inlägg och stöd för mina hemska knölar. 
Jag tog sista Gerdasilgrejen och jag blev helt snurrig.
Distriktssköterskan frågade om mitt personnummer, jag rabblade, tittade mig omkring och allting snurrade. 
Sköterskan tittade på mig och sa åt mig att lägga mig ner. 
Där låg jag på en brits och ville inte röra på fötterna.
Snart är det middags dags och jag funderar på det mesta.
Jag är glad för att Josephine har träffat en JÄTTEsnygg kille. 
Jag är glad för att jag har köpt tyg.
Jag är glad för att mina muffinsar jag gjorde igår är jättegoda.

Jag hittade kaffekoppar jag och Jonna ska köpa. Eller borde ha. Mer.
Blåa ögon.

Inga kommentarer: