fredag, januari 29, 2010

20.20

Nu är det fredagsmys.
Idag är det alltså fredag vilket betyder att den enda lektionen på schemat är svenska.
Vi fick tillbaka nationella och det gick bra.
Skolan tog slut och vi åt en hyfsat obehaglig variant av lasagne i bamba.
Jag undrar verkligen hur man kan misslyckas med matlagning så som de gör där.
Jag och Johanna åkte ner till Kungsgatan för att leta efter 123students lilla kontor. Efter en kort stunds letande hittade vi dit vi skulle. Jag skrev på ett kontrakt för vårt studentflak och nu är det bara att betala!
Friskis och Svettis har prova-på-vecka vilket jag och Johanna utnyttjade både idag och igår. Detta förklarar varför jag inte kan lyfta på armarna. Men roligt är det.
Jag gick för att möta Jonna och det blev dags att gå till apoteket. Min special-nässpray har nämligen tagit slut och jag är tvungen att använda denna 163 kronors dyra sak varje dag. I 5 månader.
Vi sprang mot femman, men fick ta 4:an. Vi hoppade av vid Focus, köpte massa godis och missade femman.
Hemma blev det godis, seriösa samtal och minnen i form av bilder.
Vi har gjort så mycket konstigt och så mycket otroligt roligt.
Och jag älskar att vara med dig varje sekund.
Vissa saker är endast för personligt bruk, men väl valda delar kan jag dela med mig av.
Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.





Det är dags att köpa stavmixer och en lampa till garderoben.

Inga kommentarer: