torsdag, mars 25, 2010

22.38

Idag har jag varit på Operan och haft frågesport under repetitionen av Mästersångarna.
Idag har jag köpt ett äpple och 5 S.
Idag har det varit vår på riktigt.
Idag har jag varit förbannad på grund av ett mail.
Idag har jag gått ute i solen och skrattat.
Idag har jag köpt en New York-karta.
Idag ville jag inte gå till skolan, så jag åkte hem.
Idag har jag skalat en banan på Johannas sätt.
Idag åkte jag hem till Jonna och sprang runt och fotade i hennes lägenhet.
Idag har jag ätit en kladdkaka som Jonna och Anton Olbers bakat.
Idag har jag ätit våfflor med pappa. (Det är ju ändå våffeldagen.)
Idag har jag skrivit en diskussionsdel i ren ilska.
Idag ska jag planera för morgondagens studiofoto.
Idag ska jag packa för morgondagens Borås-resa med Johanna.













Inga kommentarer: