måndag, augusti 02, 2010

22.54

Och så åkte jag hem till Marcus, diskuterade vad han ska ha på sig i morgon på sitt möte och konstaterade att han blev galet snygg i min hopsatta outfit. Vi gick till stan, jag köpte det där fina rosettdiademet jag velat ha så länge, vi köpte glass och Marcus var tvungen att gå hem. Nu har vi sagt hejdå för den här veckan.
Jag och Jonna gick till Delsjön och hon hade med sig en baugette, salami och någon ost, fanta och godis. Så klart. En and ville äta upp hennes mat, en man stannade alldeles för länge och pratade med oss och en kaninluftballong kraschlandade nästan i vattnet. Helt plötsligt såg det ut som fiskar dök upp i hela sjön, men det var regnet som kom. Nu tittar hon på resor och vi övervägde en tur och retur resa i morgon till Grekland för endast 300. Nackdelen är att man inte ens skulle hinna att bada. När jobbet är över ska vi nog ta oss till London i alla fall.



2 kommentarer:

fredrica sa...

ni sitter där vi satt du å jag å väntade på de andra då vi skulle grilla? :)

frida sa...

rätt grym luftballong