onsdag, augusti 18, 2010

23.20

Och så gick det sådär lång tid sen sist jag skrev. Jag har liksom inte haft tid, eller jag kanske inte riktigt har gett mig tiden. Men nu sitter jag här i alla fall, i mitt rum som jag håller på att möblera om, men som jag snart har gett upp hoppet om.

Under tiden jag har varit borta har jag hunnit hänga på Kulturkalaset, jobbat, ätit middag ute med Marcus, dansat i ösregn till Teddybears tillsammans med Sofia, Marcus, Alex och Niklas och resten av stan som vågade trotsa regnet. Jag har sovit alldeles för lite, vant mig av med att välja kläder i en timme på morgnarna, fått min telefon i rummet lagad och fått den söndrig igen, kört bil till Lerum och tillbaka, dansat en himla massa tillsammans med en massa fina människor på Kaninfesten i söndags, jobbat lite till, försökt hämta ut mitt körkort, kommit sist i en femkamp, åkt Höjdskräcken och trott att jag skulle dö och insett att jag har absolut världens bästa vänner. Jag tänkte att ni ska få se lite lite bilder ifrån några av sakerna jag gjort.

Min efterlängtade kalender från personligalmanacka.se dök upp och var så perfekt som jag tänkt mig, titta bara!


Jag följde med mamma och pappa med till Niklas. För att kunna köra hem fick jag äta en koffeintablett.





Jag och Marcus åt på La Gondola och jag åt absolut världens godaste pastarätt. Mums!


Två dagar i rad tog vi oss upp ur sängen vid halv ett och det kändes himla lyxigt. Vi firade ena dagen med att baka och äta scones och den andra amerikanska pannkakor med massa trevliga tillbehör. Dagar som dessa behövs verkligen fler av.

Inga kommentarer: