söndag, april 12, 2015

Två bilder från telefonen

IMG_6785
Fredag: I Malmö är det strålande sol och ganska så varmt, dvs. det är mycket lämpligt att gå med uppknäppt jacka. Så direkt efter jobbet mötte jag upp Jonna, & några kompisar till henne, för att ha picknick i Folkets park. Medan de sedan gick vidare bytte jag om till träningskläder och villade bort mig på en löptur, känns verkligen som jag sprang igenom hela stan. Löpturen rekommenderas ej för en fredagskväll. 

IMG_6805
Lördag: Det vackra vädret når sin kulmen idag, säger meteorologerna. Vi äter bananscones till frukost och tar på oss våriga kläder. Därefter ber jag och Jonna oss ut på stan för att leta vårskor och äta glass på Stortorget. Nu på kvällen har vi lagat trerätters-middag och tittat på feel good-filmen En oväntad vänskap.

Inga kommentarer: