lördag, oktober 31, 2015

Bröd, blommor och en frukt som botar cancer

Den här helgen har jag ingenting planerat, ingen resa som ska göras, ingen som ska hälsas på. Jag tar det lugnt, andas ut.
_DSC9680
Så nu när jag inte har något planerat, passar jag på att göra sånt där jag tänkt göra så länge. Som att använda min och Eriks hushållsassistent som vi budade hem på en auktion.
_DSC9686
I assistenten bakade jag morotsbröd.

_DSC9693
(På mitt köksbord står den här fina buketten som Erik fick under prisutdelningen förra veckan).

_DSC9716
När bröden var ute ur ugnen cyklade jag till Möllevångstorget och köpte växter till balkongen.

_DSC9724

_DSC9725
Och så köpte jag den här lilla roliga frukten jag glömt namnet på, men som ska bota cancer enligt försäljaren. Bara en sådan sak liksom.

Inga kommentarer: