fredag, mars 17, 2006

cheaky monkey?!

<- tröjan + halsbandet
oj oj.!
<-- en väska jag har gjort













Ja, detta är jag jeansen

God kväll!
Sista dagen idag på

gnistgatan, jag måste erkänna det känndes lite hemskt att lämna Camilla, Zorie, Lena, Lazlo, Ulf och Mats, hoppas de blev glada för min teckning jag ritade :) -Camilla du kommer bli en jätte bra mamma!

Iaf, idag slutade jag kl 13.00, jag gick därifrån med musik i lurarna, ungefär efter 10 minuter kom jag på att jag glömmde mina döskalle näsdukar, jag gick tillbaks, fick dem, gick till spårvagnshållplatsen och tog 7:an 12.23. Jag gick av på Kungsportsplatsen och vandrade till Weekdays. Japp. jag köpte dem! ett par GULA cheap monday (eller cheaky monkey?! :p ) de kostade 400 kr. När jag stod där framme i kassan ser jag i glasmontern, ett par örhängen i typ plexiglas.. och vet ni, de föreställer NOTER, ja.. är det inte alldeles underbart?! tyvärr kostar de typ 380 kr, men, hallå!? bra konfirmationspresent!! :D
Iaf, jag gick därifrån och vidare till Lagerhouse bokaffär för att hälsa på Pan. När jag kommer dit står mitt bröd i kassan, hon frågar om jag vill ha suddigum, det ville jag, men de hade inga. Nehe, istället fick jag varm chocklad för 5 kr :) Sen, försökte hon få mig att köpa massa konstiga böcker. Jaja, tillslut gick jag därifrån, vidare till en godisaffär. Jag hade tänkt att köpa godis för ca 6 kr, men fan, det blir aldrig som man tänkt sig^^ Sen fick jag springa till 5:an, suck jag sprang i vatten = skor blöta.

När jag väl är hemma sätter jag på Håkans nya och duschar XD, jao.. sen städar jag garderoben, tar kort på mina byxor osv.. och gör pappeliotter (fint stavat :p) sen ringer pappa, hinner inet svara så jag ringer honom. Han tycker att jag ska dammsuga mitt rum, så det gör jag + dammar lite här och där. Nä, jag har inget bättre för mig. När mamma kommer hem för andra gången sitter jag och filar lösnaglar, usch, va fula, men wtf! Jao, sen målade jag dem fult röda, åt en pizza och nu har jag gjort ett inbjudningskort till konfirmationen. Ja, kan det bli värre?!

Mamma, och pappa är inte hemma nu, pappa ska köpa sushi hem tror jag, va läskigt! :D
Ja, har det hänt något mer?! Njae, men.. imorgon ska jag pyssla med farmor, och lite till, som ni inte får veta :P

MASSOR MED LUSSEKATTER ! // Paulina från Söder Havet

P - Prinsessan & piraten

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Paulina!
Äntligen tog vi oss tid och kolla på din blogg! Fiiina byxor du har köpt...=)!!! cheaky monkey skall de heta nu!
Låter som du hade roligare hos oss eller... blink blink....
Var själv på IKEA och handlade i lördags... mycket fint har de!
Gillar IKEA...!
Du är så snäll som tror att jag kommer bli värst morsan... Hoppas det!
Ha det super Prinsen och Prinsessan !
Glöm oss inte!
Kraaaaaam!